«Ի՞նչ է ընտրությունը, ինչպես եմ ընտրություն կատարում»

Ընտրությունն  այն է, ինչը շատ դժվար է խլել մարդուց, որովհետև ընտրությունը մարդն ունի ի ծնե: Բայց ուրիշ մարդիկ կարող են փոխել մեր ընտրությունը, օրինակ՝ Գագիկին դուր է գալիս շփվել Արտակի հետ, բայց Արտակին բոլորը ծաղրում են, և դրա պատճառով Գագիկը դադարում է շփվել Արտակի հետ: Դուրս է գալիս, որ Գագիկը փոխեց իր ընտրությունը ուրիշների պատճառով: Նաև մարդ կարող է հրաժարվել ընտրության իրավունքից։ Հիմնականում մարդիկ հրաժարվում են ընտրության իրավունքից, երբ շատ դժվար իրավիճակում են գտնվում: Նաև ընտրության իրավունքը հնարավոր է խլել՝ ինչ-որ մեկի վատ իրավիճակից օգտվելով: Օրինակ, եթե ինչ-որ մեկին շատ շտապ մեծ քանակությամբ գումար է պետք, և գտնվում է մարդ, որը համաձայնվում է տալ այդ գումարը,  բայց պահանջում է, որ այդ մարդը կատարի իր  բոլոր պահանջները, ուրիշ բառերով՝ դառնա ստրուկ:

 

Ես իմ ընտրությունը կատարում եմ մտածված, այսինքն՝ մտածում եմ, թե ինչ լավ բան տեղի կունենա իմ ընտրությունից հետո, և  ինչ վատ բան տեղի կունենա իմ ընտրությունից հետո, և ընտրում ինձ ամենահարմար տարբերակը